Posted by: yudhos | June 9, 2008

Hunting at Karangkates and Sumberpucung

25 oktober 2006, lagi lagi perjalan kali ini ndak komplit tanpa foto foto landscape dan kereta api, pada sesi waktu itu saya mengambil foto di dua tempat yang berdekatan yaitu di sekitaran bendungan Ir. Sutami atau lebih dikenal dengan bendungan karangkates dan satu lagi adalah stasiun kereta api sumberpucung, udara pagi sangat sejuk saya sudah menghidupkan sepeda motor, setelah beberapa saat ketika matahari belum menampakkan diri saya sudah tiba, sambil mencari spot yang bagus saya berjalan menyusuri bagian atas bendungan,  hmmm..lama juga niy sambil nunggu..lirak lirik…(bukan lirik cewek) koq masih sepi..nggak ono wong dodolan panganan..wis keluwen urung sempet mangan
bersabar dikit…akhirnya sang surya nampak…jepret sana jepret sini..dapet deh, puas jepretin  bendungan sekarang waktunya jepretin stasiun, wah langsung stater motor..kira kira 5 kilometer sampe deh di stasiun, tiba tiba ada sesuatu yang menarik pandangan..ono bakul pecel !! ya udah langsunglah sarapan, puas sarapan..masuk ke stasiun, agak kurang beruntung kali ini, maksud hati mau foto sepur tapi jadwalnya ndak pas, kelamaan nunggu akhirnya pulang aja, sebelum pulang mampir dulu deh ke terowongan eh ketemu petugas cek rel wah two thumbs up buat bapak ini, dia berjalan kaki lebih dari 6 kilo menyusuri rel untuk memastikan kondisi rel aman dari pencurian.
inilah foto foto hasil perjuangan seorang amatiran🙂

  

 

 

 

 


Responses

  1. Foto fotonya bikin aku kangen rumah.. (wis suwe gak mulih pucung)
    yang dr sumberpucung siapa ya…?

  2. foto-ne mantep, Mas. terowongan iku kan ning Lolaras, Karangkates ngetan. kenangan masa kecil. mlebu terowongan nembus dam Lahor, metu meneh nang Karangkates. aku asli Karangkates, urip nang mBandung.

  3. Maturnuwun atas kunjunganya sederek sederek sedoyo, saya sendiri kelahiran jakarta, tapi ibu dan saudara yang lain tinggal di desa Barisan (pasti tau🙂 ), nah stasiun sumber pucung ini pemberhentian paling dekat kalau naik kereta matarmaja (first class economy) , untuk mas haryoso boleh yuk kapan kapan masuk terowongan lagi, yang penting hapalkan Gapeka nya dulu, karna kalo pas masuk trus gajayana lewat bisa morat marit:)

  4. Wah…..nikmat tenan yo…mandangi Karangkates dengan segala manfaatnya berkonstribusi menerangi jagad Jawa. Pokoke No Comment !!!! Karangkates & Sumberpucung desa kenangan. Reco Gajahnya apa masih ada ? Saya lahir di Sumberpucung dan meninggalkan Sumberpucung 1972 sampai sekarang saya menetap di Jakarta. Oh….ya, Haryoso Wicaksono itu (maaf) apakah saudaranya Haryono & Wardi yang tinggal di Karangkates pada tahun 70an ?

  5. Reco gajah je ono mas.

  6. #yudhos : jaman biyen sepur sik arang-arang gak koyok saiki, sedino paling 3 kereta sing liwat.

    #sus : saya kebetulan bukan saudaranya Haryono atau Wardi. Tahun 70-an aku baru setahun, tapi ada temen sepermainan namanya Haryono, Jl. Rambutan Karangkates, adik kelas satu th saya.

  7. Pak Haryono, situs jenengan pun kulo tambah.

  8. Suwun mas, ono kenengan waktu aku cilik
    aku biasene dolan nang terowongan iku golek lowo.

  9. Hah…golek lowo, nganggo oncor opo ora ?, mesti jaman biyen lowone guedhe poll

  10. wahhh .. keren pak …

    ajak2 donk …😀

  11. boleh, tinggal kordinasi aja sama febri wicaksono..kan kita deketan kampungnya…:D

  12. mas yudhos foto2 nya bagus.mengigatkan aq waktu sma dulu.klo nyantai jl2 ke taman .klo plg sekolah nunggu angkot di karangkates situ.aq asli xpare.pasti tau.sekarng aq tinggal di sby.teman2 ku sekolah banyak jg yg tinggal di barisan.

  13. wah…..klo liat foto2 nya bikin kangen.ingat zaman sma dulu.klo lg nyantai jalan2 di taman itu.waktu sekolah nunggu angkot ya di karangkates situ.aq asli xpare.teman2 sklh jg banyak yg tinggal di barisan.aq sekarang tinggal di sby.asyik bener nich foto nya.

  14. masih banyak foto fotonya, nanti kira kira desember 2008 saya mau pulang lagi ke Barisan….more photos more fun

  15. mbak, biasane akhir tahun katah tanggapan, dangdut lan campursari😀, trus sing marai berkesan ono sate O2(bekicot)😀

  16. duh..tambah kangen aku karo negri klairanku.aku asli bonklopo.saiki(9/1/09)aku nang batam….salam gae wong pocong lan sekitare kabeh……salam rindu

  17. wah cah bonklopo tha ? sing penting ojo nganti kelalen ora bali bali, angger kangen rujak cingur karo o2 mesti pingin mulih wae… sumber pucung saiki ruame rek🙂

  18. salam kenal mas . . . aku biasa lewat sana kalo mw ke wlingi, tap gagh penah turun sumberpucung . . takut ketinggalan kereta

  19. Salam kenal Juga, yo wis kapan kapan mudun ndik sumber pucung, trus tuku bakwan malang , kan wlingi wis cedhak dadi lanjut nganggo bagong wae🙂

  20. Mas, tahun baru 2009 aku ke malang dan karang kates , ambek anak bojo , saiki urip nang jkt , aku biyen cilik omahku neng komplek karangkates, biyen bapakku kerjonne neng proyek karang kates tahun 70 an , komplek isih pancet ae .gak berubah , mampir reco gajah ketemu ambek juru kunci.

    Sumber pucung,kepanjen wis rame.

    Perlu gawe acara gae arek arek sumber pucung,karangkates ,

  21. ayo. gawe paguyuban arek sumberpucung, sampeyan sing dadi kordinator yo, mas sampeyan wis tau mancing iwak harmoko no bendungan ?, iwake cilik, uakeh ri ne.

  22. weh, dolan2 nang kutho asalku pisan toh hehehe

  23. hmmm .. bikin milis or forum orang sumberpucung yuk mas.. he..he..

  24. boleh boleh..kita bikin yuk

  25. pingin moleh ae rek,..hampir 4 tahun ak gak pulang ng pucung,…aku bram omahku ngarep pasar pucung…saiki kerjo ng stasiun relay transtv ternate maluku utara,…hunting maneh mas yang khas pucung biar yang di rantau sedikit terobati kerinduan kampung halaman…slam kenal mas

  26. salam kenal mas bram, sampeyan purun 02 ndak ? , trus bakso malang sing ndek stasiun pucung ?, yo wis mengko tak foto foto maneh…
    salam kenal juga yoo🙂

  27. Aku arek panjen tapi biyen yo sering dolen nang karang kates… sopo ngerti onok sing kenal karo koncoku sing jenenge ” ABU HANIFAH BISRI ” biyen sekolah ndik SMA PGRI KEPANJEN lulusan tahun 91,

  28. Oh iyo….koncoku si ABU HANIFAH iku arek asli SUKO SUMBERPUCUNG. lek onok sing kenal yo….

  29. Cak, nek ono gambare, kirim ke email ku ae, mengko ta upload, Dicari ABU HANIFAH🙂.

    salam kenal yo

  30. Assalaamualaikum

    Salam kenal mas yudho, aku yo arek pucung lho omahku kidul masjid jami sbp, aku saiki ning suroboyo.

    Haryoso, kamu masih ingat sama aku! koncomu sak SMAN Kepanjen angkatan densus 88, kamu sekarang dimana? jarene budi seno kamu jadi dosen di Bdg.

    Oh ya hanifah bisri itu adiknya temanku hanafiah bisri (hof) teman sejak SD/SMP Muhammadiyah Sbp cuma sekarang aku juga tidak tahu sekarang lagi dimana..

    Salam buat wong pucung dimana saja berada..

  31. Wa’alaikumsalam

    Cak Fajar, salam kenal juga, saiki sampeyan ndek suroboyo ta, aku sasi wingi nginep sa minggu ndek ketintang . yo wis salam kenal ae, nek iso awak ‘e dewe nggawe paguyuban wong pucung.

  32. sampeyan sekarang domisili di mana, kalo aku masih sering pulang ke pucung soale dulur2ku nang kono kabeh

  33. Assalammualaikum…
    melu yo cak yudho…
    aku kera ngalam … asli senggreng sumberpucung…
    orip neng perantauan TANGERANG… wes 6th…
    apik cak gambar2e… tambahi maneh cak nek isok…
    sak durunge bendungan… pas gek desoku… hihihihi
    “KECOPOKAN”..

    salam kenal kabeh… gawe kera-kera ngalam… khususe kera sumberpucung..

    nanggepi “kharis agustin”
    aku yo alumni SMA PGRI KEPANJEN… ayo ngumpul neng facebook “ALUMNI SMA PGRI KEPANJEN” sopo ngerti engko isok ketemu nggek kono konco-konco lawas…

  34. tangerangmu no ndi mas ? aku di kelapa dua..mengko tak gawani foto bendungan maneh sing uakehh

  35. siip mengko aku gabung

  36. cak.. yo opo kabare… lam kenal…aku arek tawang..
    saiki dinas d Bandung Jabar… saat aku tulis iki kebetulan lagi tugas di lebanon… Ndelok foto2ne sampyan aku langsung kroso d omah ae…
    trims cak.. tambah lagi..fotone.. he..he..he..

  37. lam kenal juga mas, wah sampeyan tugase uadoh banget.. ndik libanon yo opo ?

  38. sugeng siank dolor…zen balik maneh,arek bonklopo iku loh…………
    aku skarang di makassar.
    salam bwt smw rakyat sumberpucung smw..salam 1jw arema,,,,
    i miss u smbr pucung

  39. loh sampeyan doline adoh banget, mengko ba’dan mulih ae, trus foto foto..tombo kangen

  40. BaPak Apa kBr Niy ?!
    kPn NIy Pak k’kmPz UnTuk BagI2 Kisi2 RPL,Bingung Niy Pak Mw BeLajar Mana ,kZh Tau dunk Pak ….
    Biar bSa dPt NiLai BaGus Niy Pa ….
    bLh dunk Pak BoCoRan Nya …
    hihihihihihihihi ……

  41. ga dolen mas,aku makaryo,,,golek modal gae masa depan mas..insya ALLAH muleh,yo ntar tolong mas kasih tau kabar selanjutnya byar kita bisa rame2 kumpul2(tapi ga kebo) karo nawak2,,tros fotone di abadikan ndek blog ni,,,

  42. kwkwkwkwkwkwkwk………!!!! Apik nuh lek onok seng jadi pahlawan Hero,……..SEmoga Ajah Desa Sumberpucung nggak ada musibah ……!!! hmhmhmhmhmhmhmmhmhmhmhmhmhmh…../////////kayak Tsunami tuh…..pokoknya aman ajah kalo ada mbah jenggot/Pepi…..??

  43. mas, mw nanya donk.. saya mahasiswa lagi TA, mw buat perangkat ajar ttg bendungan karangkates.. Yang mw saya tanyakan kalo dr jakarta ke karangkates naik apa?
    apa bisa 1 hari pulang pergi??
    mohon d reply via email aja mas.. trima ksih sebelumnya..

    *NB: email –> adisthana.wijaya@gmail.com

  44. salam kenal semua, aku asli mberpucung wes suwe gak dolan kenanganku banyak dikarangkates dan stasiun pucung, cilikanku seneng ngandol spor dan ados nang KA terowongan……….tadi ada yg dr mberpucung yo…….bojoku anake sangkal putung Sulo P Damingan………..
    Sekian salam

  45. GMANA NI MAS,,lebaran dah diambang pintu,, jadi ga acara kumpul2nya?? oh ya,, bagi Siapa saja yang mau pasang search engine ato mesin pencari saya punya codenya,gunakan copy-paste

    @import url(http://www.google.com/cse/api/branding.css);

  46. @import url(http://www.google.com/cse/api/branding.css);

  47. kirim e-mail az ntar kukasih codenya yang valid

    genk.jegrik@gmail.com

  48. lha ayo kapan ngumpul, aku isane rebo sore tanggal 16 september

  49. spurane mas..ak br bsa on-lone skarang,maaf kmaren ga bisa datang krn baru hr ni on,selamat hari raya idul fitri 1430H.mohon maaf lahir dan batin…

  50. Sama sama mas ZEn, maaf lahir bathin, buat semua warga malang dan umat muslim

  51. Salam ketemu kabeh , aku asli produksi Karangkates juga omahku lor masjid Al-ikhlas Haryoso wicaksono lek ngak salah sak umuranku

    Aku sak ndek Sumbawa NTB … Yok opo sido ngawe milist tah Mas Yudho ?

  52. Salam Kenal, Mas Ditto, ayo kita bikin milis,..piye enak’e

  53. yok opo kabare arek-arek ngaraksetak… he he he…/ aku melok absen…. aq lg kerjo di denpasar, omahku di sekitaran Balai Deso Karangkates…. salam kenal yo ker….

  54. Kabare seger waras . . . . balai desa ne lak neng Lolaras ?

    Salam kenal juga . . . generasi taonpiro Mas Antok.

  55. ya dengan kita hunting di sepanjang jalan ka lintas ml bl memang yang sangat berkesan adalah trowongan karangkates melintasi jembatan lahor yang memang sangat diminati oleh para relfans kaula muda. Dulu saya sewaktu masih duduk di sma sering melakukan perjalanan keliling denga naik ka dari malang terus kek kertosono jombang ke surabaya kembali ke malang. Inilah rute yang saya lewati kala itu. Malang kota lama, kepanjen, ngebruk, sumberpucung, pohgajih, kesamben, wlingi, talun, garum, blitar, rejotangan, ngunut, sumbergempol, tulungagung, ngujang, ngadiluwih, kras, kediri, susuan, minggiran, papar, wonoasri, kertosono

  56. wah bravo buat mas Bambang, real rail fans🙂

  57. wis gak iso omong meneh aku wis…..lek iso kek ono kabeh….lah gambare….aku wis 5 th gak moleh….kangen aku omahku ngarep pasar sumberucung podo karo bram ….nuwus mas

  58. omah sampeya cedhak ndi kang ?

  59. salam kenal yo..aku arek ngarep pasar sbrpucung saiki nang jakarta barat/taman kota..foto sing onok sepeda onthel e keren kang

  60. hi Bram…moleh..moleh petekmu kuangen, wah dovi sampek 5 th wis ora moleh ruarrr biasa, lha aku setahun gak moleh klimpungan ae rek…uenak ancene neng pucung iku….

  61. aku paling seneng sumberpucung sekitarnya mulai senggreng, ngebruk sampai kidul bendungan salam kanggo mas yudho aku yo wong pucung ngarep pasar aku saiki ndek riau

  62. bram mas iksan kapan moleh …..alamat fb mu opo bram, mas iksan huda nang endi

  63. Dov, aku lek moleh biasane pas riyoyo….huda saiki yo neng DKI…awakmu wis rabi a dov

  64. walah san..kowe telat dovi rabi bareng karo tety..makane sering muleh ngunu..ayo bareng2 nang yu misinah..kangen karo pecel lontong, rujak lutis + dawet ( satu paket..)

  65. salam kenal konco konco sedanten..:), maturnuwun komenntare

  66. Apa kabar?
    Saya pernah berdiam di Karangkates selama 1986-87 sama dengan keluarga.
    Setelah itu, hampir setiap tahun mengunjungi Malang buat cari makan.
    Saya upload artiekle interview ttg Ganesa (Pateh Jonoto) di K’Kates di websiteku.

    Bye Omdoyok di Tokyo

  67. kang fajar, iyo aku lek moleh stahun pisan dadi ora eruh lek koyok dovi wis nikah…arek2 iku wis podo gde kabeh yo…lek ngono awekke dewe iku wis tuwek yo kang

  68. om doyok, trims buat share informasi heritage malang ya..salam kenal juga

  69. aq asli sumberpucung kidul tasiun rt 07 rw 01asliku jenenge lutvi pangilan ku di pucung lut manuk tapi skarang aqada dikaltim memang bagus terowongan kereta apinya bisa buat rekreasi aqdah lama gak pulang ke sumberpucung kangen rasane

  70. ryayan mengko mulih wae rek

  71. wah rasane seneng akeh sedulur sing peduli karo karangkates. salam kenal wae q asli arek ngaraksetak special kang nano ng bandung …. nawak licek ndisek…

  72. Hello…salam kenal …..aku arek bandung sekolahan…wetane karangkates…SMP Katolik ST.antonius Sumberpucung lulus tahun 1983….ada yang kenal temanku kagak…….Salam Semua.

  73. SIIIIP CAK

  74. wes ono durung perkumpulane are-are pucung,le wes ono daftare nang di…,?

  75. wes ono durung perkumpulane are-are pucung,le wes ono daftare nang di…,?

  76. durung ono mas, arep nggawe a ?

  77. Suon mas fotone,,ngelengake karo omah,kuilo sengenek jembatane kuikan sblae omahku..

  78. salam kenal. aku asli Dawung cedhek kuburan. aku kenal abu hanifah satu angkatan di SMP TGP ’88, tapi aku ga tahu kabar sekarang, Sing asli karangkates wis ngrasakne iwak harmoko karo iwak indosiar?

  79. Salam kenal Juga Mas, iwak harmokone ijek akeh, kon riyoyo iki mulih a ?

  80. kabeh sedulur wis podho ngerti ga asal mulane dijenengne iwak harmoko

  81. aku ga mulih, soale aku mulih nang nggone ojobku. tahun wingi wis mulih nang karangkates ping telu. lek ndelok photo-photo iku dadi kangen karo eling cilikanku biyen, dolanan bal-balan nang KA, lumban nang lahor karo brantas. sopo ae dulur sing teko karangkates – sumberpucung lan sak sekitare ayo ngisi komentar checke podho ngumpul nang kene ora lali teko asale

  82. pingin rasane aqpulang ke sumberpucung iki…..

  83. klo temen temen mampir di sumberpucung jangan lupa mampir warunge mbak parmi setasiun . sego pecel..mantep ..harga pas mantap…. lek baksone yo cak agus anake pakdi jati guwi….

  84. mas takon kl dr jombang ke sumber pucung naik kereta opo??#needinfosgt

  85. aduh kangen kampung halaman q asli arek karangkates etane bendungan karangkates saiki aq d kalimantan merantau lw leh fotone seng akeh ben iso ngobati kangen kampung halaman

  86. yo naik sepur kereta api mudun tasiun pucung trus golek i jeneng ku lut siap antar kemana tujuan anda…..

  87. Menawi kulo tiang Garum mawon, saniki nyambut damel dados dosen wonten Jakarta sejak 1985 ngantos saniki mata pelajaran akuntansi kaliyan pariwisata, kulo enget tahun 1957 nGGarum sepine mboten ketulungan, menawi bade medal mesti mbeto oborrrr …………numpak sepur – sepure ngangge areng …. jus jus jus wrong wrong wrong , radio mboten wonten opo meneh televisi boro boro ………….konco konco kulo empus telas sedoyo……….kulo sing sik ketinggal ……………….lanjutkan,…………. kulo taksih semangat mengajar, malah kepengen sekolah S3 malih…………….piye iki……….Bung Karno ngediko, Maju Tak Gentar ……….

  88. kiyike terowongan laor

  89. Terowongan karangkates,sering bermain air dipinggir rel sama teman2 SD,suka teriak2 bersama teman SMP,bahkan mencoba masuk kedalam terowongan sekitar 2meter dan teriak keluar karena saking gelapnya.
    Saya asli orang sumberayu/bandung,tidak menyangka setelah dewasa menjadi istri seorang pegawai PT.KAI yg bertugas d resort 91 pasuruan.hehehehe

  90. Wah selamat ya bu menjadi bagian dari kelaurga PT KAI, di resort 91, masih ada loko DH untuk menerabas lumpur lapindo ya


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: